Binární brokeři začínají sponzorovat sportovní kluby, ale pozor na ně

O velkém rozmachu binárních opcí nejlépe svědčí fakt, že brokeři začínají mohutně investovat do klasického marketingu.

Historicky brokeři binárních opcí vznikali jako dcery forexových a jiných brokerů, nebo jako zcela samostatné společnosti. Dlouho spoléhali na příchod nových obchodníků na základě vlny, kterou způsobilo zpřístupnění binárních opcí veřejnosti.

Tato první vlna se ale už vyčerpala a z binárních opcí se stal běžný finanční nástroj dostupný drobným investorům. Byznys je to brokery ziskový, a tak se rozhodli začít propagovat svá jména klasickými marketingovými kanály.

Kdo se pravidelně dívá na Youtube, asi už zaznamenal video reklamy, hodně přítomný je poslední dobou zejména 24option. Přitom se stal oficiálním partnerem Juventusu Turín. 24option ale u zkušených obchodníků ztratil dobrou reputaci, jak jsme se dočetli.

eztraderPodobně je na tom EZTrader, který má špatnou pověst od začátku (více zde), ten dokonce začal sponzorovat dva velké evropské fotbalové kluby Bayer Leverkusen a Feyenoord Rotterdam. Na webu teď můžete vidět fotky slavných fotbalistů, třeba Hernana Crespa, jak vám doporučují obchodování binárních opcí. Jako kdyby o tom něco věděli… Ale to je zkrátka princip reklamy a marketingu.

EZtrader je přitom na trhu od roku 2008, ovšem stížnosti na jeho chování vůči zákazníkům neustávají. Problémy obchodníci hlásí s manipulací s cenami a s výběry peněz z účtů.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *