Z čeho složit strategii pro binární obchodování

strategieŽe nemůžete binární opce obchodovat pocitově, musí být zřejmé každému, kdo si je kdy zkusil. Základem zisků je strategie, která má tak zvaný edge, tedy volně přeloženo nakloněnou pravděpodobnost na svojí stranu.

A to je u binárního obchodování zapotřebí doslova, protože hledáme strategii, která nám lehce, alespoň o 10 procentních bodů přikloní šance, které jsou jinak 50:50. Zatímco na Forexu si můžete hrát s RRR, takže samotná úspěšnost vstupů může být nižší než 50procnentí.

Stavební prvky

Každá binární strategie má za hlavní prvek načasování vstupů do obchodů, protože pokud se budeme držet základních opcí, je to to jediné, co můžeme ovlivnit a co zásadně ovlivní výsledky našich obchodů (více na této stránce o strategiích).

To znamená, že si v první řadě musíme definovat celkové podmínky trhu, ve kterých budeme hledat vstupy, jinak řečeno celkový kontext. Chceme obchodovat v range (stagnující trh)? Chceme obchodovat po trendu, proti trendu? Každý z těchto stavů si musíme co nejpřesněji popsat, abychom věděli, kdy budou podmínky odpovídat.

V druhé fázi si musíme definovat samotné vstupy, a to opět co nejpřesněji. To znamená si přesně popsat vstupní formaci se všemu nuancemi, které jsou pro nás rozhodující. Není na škodu si udělat obrázky (screenshoty) modelových situací, a to nejen takových, které jsou pro nás platnými signály pro vstup do obchodu, ale také takových, které za platné signály nepovažujeme.

To všechno je klíčové, abychom minimalizovali šanci, že budeme váhat při reálném obchodování. Zároveň musí naše pevně nastavená pravidla projít testem na historických datech. Při testování totiž sice pravidla definujeme, ale v poslední fázi je musíme také řádně otestovat, a to jak na historii, tak na živých datech na demo účtu.

Money managament

Až z natestovaných výsledků bychom měli začít počítat náš money management. Ten je u binárních opcí poměrně prostý, protože ovlivňujeme jen vstupy, můžeme si říct, že budeme do každého obchodu investovat třeba dvě nebo tři procenta našeho obchodního kapitálu, který máme na účtu. Vždy to ale musí být malý zlomek.

Z testů zjistíte, jak dlouhé ztrátové série musíte ustát, a ty musí s rezervou váš money management pokrýt.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *